Thursday, February 17, 2011

saya SAYANG SEKOLAH saya

hai kawan2!


Untuk entry kali ini i would like to congrats my former school which was SEKOLAH MENENGAH SAINS SERI PUTERI, KUALA LUMPUR kerana telah diiktiraf sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT) oleh our timbalan perdana menteri... aku sebagai bekas pelajar sekolah itu sangat la berbangga atas pengiktirafan ini sebab penilaian dibuat start dari tahun 2007-2009... and batch aku (2007) antara penyumbang kepada pengiktirafan tersebut... congratz CALYX (nama batch aku)  kerana berjaya mengharumkan nama sekolah!


aku masuk sekolah nie start form 4.. atas kecemerlangan result PMR aku.. hehehe ( ok berlagak giler).. nie first time la aku masuk sekolah asrama coz before that aku sekolah biasa je.. and the best part.. sume perempuan.. hahaha... dalam masa 2 tahun di sekolah ini la aku rasa tak bergaul langsung ngan laki2 luar.. bila masuk matrik aku rasa janggal gila sebab dalam kelas tu ada laki.. huhuhu... macam2 aku belajar bila masuk sekolah ni.. yang baik.. yang jahat... dan pas masuk sekolah ni jugak la aku boleh jalan laju.. makan laju.. bersiap laju.. lari laju... sebab kitorang sangat mengejar masa dan peraturan pon agak ketat la.. masa kat sekolah nie la aku rasa sangat berdisiplin dan menepati masa..


so.. pendek kata.. sekolah ni la tempat aku belajar banyak perkara.. and time nie jugak aku agak kurus sebab banyak main sukan.. hahaha... 


p/s-sila baca INI kalo korang nak check kot2 sekolah korang pon diiktiraf jugak ke kan.. huhuhu

No comments: