Friday, February 18, 2011

MIMPI yang mengarut...

Semalam aku bermimpi... aku rasa mimpi aku semalam antara mimpi yang paling best la sepanjang hidup aku (terus masuk carta 10 mimpi terhangat).. terima kaseh kepada cerita CUTI-CUTI CINTA yang aku kutip dari hard disk NORA IWANA yang menyebabkan aku mimpi merepek cam nie.. pelakon dalam citer tu ialah si kacak bergaya farid kamil dan nora danish.. tapi malangnya.. diorg nie especially farid kamil takde pon dalam mimpi aku tu.. and mimpi aku pon bukan la macam dalam citer tu... hahaha..

cecite cecite!

sebenarnya aku mimpi yang aku ada sugar daddy (nie mimpi je k! betol2 punye takde taw!).. ok2.. korang mesti ingat yang akan ada scene dalam hotel... dan benda2 'itu'... and aku lak jadi perempuan yang 'begitu'... tapi dalam mimpi aku tu... scene2 begitu TIADA ye! yang aku ingat diri aku yang dilimpahi kemewahan, kesenangan dan kekayaan.. dan aku KURUS dalam mimpi tu! dem!

dalam mimpi tu kan.. aku... MIERA AZZUDIN ngan FAUZAN NABILAH tinggal kat kondo yang mewah.. (budak rumah lagi satu tu takde k!) bilik sorang satu.. bilik miera kaler pink.. pojan punya hijau.. and aku lak purple.. dapur besar.. ruang tamu yang dilengkapi sofa yang empuk.. tv plasma yang besar (kalah rumah orang sebelah k!) and set home theater.. memang complete la rumah tu! starting mimpi tu.. aku masuk rumah.. panggil miera ngn pojan.. ajak diorang keluar makan.. kitorang pon pegi la makan kat victoria station (jangan makan kat situ sebab tak halal).. makan steak ok! then aku bayar semua itu guna KREDIT KAD! best2! then pas makan pergi jusco pulak usha2 barang.. usha baju! aku pon beli la satu nite dress nie sebab malam tu dato' ajak dinner kat hotel.. miera ngn pojan pon beli jugak.. and aku pon SWIPE lagi guna KREDIT KAD TU! best2!!

esoknya cam biasa pegi la kelas (scene pegi dinner ngan dato takde pulak).. kelas miss alia kot sebab kene pakai formal.. aku nampak sangat gorgeous ngan kemeja.. ada suit.. seluar slack.. tudung lilit2.. dan kasut yang baru dibeli entah sebab baru nak keluarkan dari plastik dan kotak kasut.. make up MAC ok! dem! aku sangat cantek dan kurus!! pegi la turun bawah kat parking area bersama miera dan pojan.. dalam mimpi nie aku pakai kete FAIRLADY ye pegi kelas.. kaler biru.. sebijik macam dalam citer cuti-cuti cinta tu.. cume tak pasti kenapa ada seat belakang sebab kete tu secara logiknya ada dua seats jer.. then aku drive la pegi kelas..  sepanjang perjalanan semua memandang kete aku.. wah! bangga giler.. then bila kat parking area kat uitm tu.. bila keluar je dari kete.. sume yang ada kat situ memandang kitorang yang hot dan gorgeous nie.. especially ade grup budak MECHY tengok kitorang! wah!! best2!! i like! hahaha.. 

next scene.. bercuti dengan dato'.. dato' ada meeting kat pulau apa entah so dia decide bawak aku sekali.. hehehe... dalam mimpi tu.. yang aku ingat.. aku jalan2 tepi pantai ngan topi besar yang cantek ada reben lagi bersama dato' menikmati pemandangan senja masa tu.. ceyh! romantik la konon2.. aku memaut tangan dato' itu sambil melemparkan senyuman paling manis kepadanya.. hahaha.. tapi sayang.. aku sumpah tak nampak muka dato' tu.. dia cam blur2 jer.. tapi yang kompem.. dia BOTAK.. haishh..

ok.. abes situ jer mimpi itu... bagi aku best tapi bagi korang memang merepek la kan.. hahaha... takpe2.. yang penting.. aku bahagia berada dalam mimpi tu.. tapi for reality.. JANGAN doe.. ada certain part yang memang tak seindah mimpi tu.. korang memang hidup mewah.. tapi bergelumang dengan dosa.. dan peluang untuk kene pelempang free dan free kick dari datin2 dan puan sri2 amat la tinggi... so.. jangan biarkan hidup anda diselubungi ketakutan dan dosa2 hitam...

p/s-sape je ek dato'2 yang botak kt mesia nie?? hurmmmm

No comments: