Thursday, February 10, 2011

aktiviti hari INI

bila dapat taw yang kelas CANCEL hari ini.... dunia terasa begitu INDAH... oh bestnye! hahaha... cecite sapa je yang tak suka kalau kelas cancel? cecite cecite... semua suka taw! tak payah nak sedih2 sangat la kan.. FAKE! 


selalunya aktiviti cuti cam ni aku akan isi dengan....




                                                ONLINE--TIDO--MAKAN


ye laa.. rumah ada wifi kan... online je la.. macam2 style ye yang kita boleh wat kalau online kat rumah... seperti BARING... DUDUK... MENIARAP... dan lain2 lagi... kadang2 sambil online pon boleh tertidur... hahaha


TIDO is the best part ever! aku sumpah suka tido! (abes la kantoi tak boleh jadi calon menantu).. boleh tido kol bape aku suka.. bangun bila2 aku suka... suka2 hati la! lagi2 kalau mimpi yang best2... lagi laa liat aku nak bangun... hehehe (gelak jahat)


makan itu penting ye kawan2... kalau lapar makan laa.. tapi kadang2 malas gak nak keluar pegi beli makanan... kalau nak masak pon kene beli bahan2.. kene keluar jugak... MALAS betol... haishh... tapi kalau perot da berkeroncong cam lagu tamil... nak tak nak kene la jugak bangun... hihihi...


ok.. tu je yang aku buat hari ini.. sangat tak sihat kan? hahaha.. kalau da malas tu sume benda malas nak buat kan... tengok la macam mane.. rasa nak pegi joging kat mengkuang dam petang nie.. tempat dia manyak cantek wooh!!


p/s- aku baru bangun tido.. sekian terima kaseh..

4 comments:

NabilahMF said...

gi jogging ngan sape? huhu!

Bukan si buaya said...

ngan KO dan MIERA laa!!! hahaha

NabilahMF said...

Hahaha! X cite pon! Grrr..

Bukan si buaya said...

biar laa!! hehehe