Wednesday, February 9, 2011

KENAPA aku berBLOG??

KENAPA? MENGAPA? APAKAH?


Bermula pagi tadi aku bertanya pada diri aku sendiri... nak buat blog ke? but obviously... aku terikut2 laa member2 yang sudah ada blog cam my housemates... MIERA dan FAUZAN... kawan2 kelas cam NORA IWANA dan beberapa orang lagi... actually aku penah mewujudkan sekeping blog pada satu ketika dahulu (x baper dahulu sangat la kan..) tapi blog tu aku guna cam sebagai diari laa... untuk aku meluahkan perasaan yang bergelodak.. berkecamuk.. bergundah gulana... berharu biru.. dan  ber ber lain... aku set as private.. so that aku jer yang boleh baca.. hingga menumbuhkan banyak tanda soal dalam pale otak kawan2 aku...


"apa la yg ain tulis dlm blog dia tu kn?? sampai wat private"


"ada la tu.. rahsia yg dia x nk gtaw kite... haishh...."


(dialog antara miera dan fauzan... housemate... classmate.. dan mate2 lain)


hehehe... sory doe.. aku bukan saje2 nak wat private blog tu.. cume.. blog tu dijadikan ruang peribadi aku seorang untuk aku mencurahkan rasa hati ini (bapak poyo giler ayat).. takde apa yang best dan penting2 pon.. so.. jangan marah haa... nanti kena juall~~~


tambahan pula.. aku rasa cam seronok pulak dengar2 citer mereka2 yang ada blog nie.. cam.. "aku follow kau.. kau follow aku.. " then baca citer pasal mereka2 nie.. lagi pon memang trend kan sekarang... pas myspace laa.. facebook laa... sekarang sume nak ade BLOG plak.. hehe... aku pon tak nak ketinggalan zaman laa konon2.. nak ada blog jugak! haa.. nah! amek satu! hihihi...


ingin aku tegaskan di sini.. aku bukan la penulis tegar... yang mampu mengupdate blog hari2.. atau menulis seperti karangan bm penulisan SPM... aku pon insan biasa yang biasa2 jer.. tulis ape yang aku rasa nak tulis.. share ape2 yang aku rasa aku patut share... merepek pape2 ke.. suke hati aku la yer.. hehehe.. insyaallah... blog ni akan sentiasa diupdate oleh pemiliknyer... tengok keadaan laa... selagi rumah sewa nie wifinya berfungsi... aku akan keep on update ok.. tata..


p/s-haishh... ngantok sudaaa~~~



No comments: