Tuesday, February 22, 2011

mari MENGUNDI!

Hehe.. tengok tajuk kat atas pon korang da boleh agak kan aku nak cerita apa kat korang2.. ok2.. hari nie merupakan hari mengundi bagi pelajar sekolah...eyh.. salah.. pelajar2 UiTM Pulau Pinang.. sejak aku belajar kat cnie.. dan sekarang pon da part 4.. nie la first time aku pegi mengundi.. actually aku tak pasti before nie ada ke tak..tapi menurut kawan2 aku.. diorang cakap ada.. haha.. entah la.. yang penting.. aku da menjalankan kewajipan aku sebagai pengundi.. so.. kepada bdk2 UiTMPP... pegi mengundi yer! jalankan kewajipan anda pada negara! hari nie dari kol 8.30 pagi sampai la 6 petang kat LP (laman perdana)..


nie antara gambar2 kandid yang sempat ditangkap tadi.. hehe


 nie la LP.. hehe..

 jalan masuk yang dijaga oleh pak guard..

 budak2 kelas aku yang tak ketinggalan mengundi jugak!

 kene beratur ye.. hehe

 "bila la turn aku neyh??"

 posing lagi.. haha
antara pokok2 yang menjadi mangsa kene tampal poster.. 

pokok2 nie jugak turut menjadi mangsa..

ok.. itu saja laporan saya untuk ari nie.. saya noor ain hamiza melaporkan untuk TV21.. hahaha

p/s-ari yang penat.. huh!

No comments: