Monday, February 14, 2011

HARI bahagia si DIA! (part 1)

ok2.. aku rasa kalau korang tengok tajuk entry nie mesti ingat aku nak citer pasal ex boy aku kan? kan kan kan?? hahaha.. takde laa... apsal lak nak citer pasal DIA! ceyh! buat letih jari jemari je taw! hihi.. just wanna share with you ollzz 2 majlis pertunangan yang aku attend awal tahun nie... ye la... hari ni kan hari berkasih-kasihan gitu... ala2 love mode laa.. tapi aku tak sambut k! i single taw! hehehe... korang sambut ke? jangan doe.. HARAM.. baik sambut maulidur rasul.. lagi banyak dapat pahala ye kawan2..


for this part... aku nak show to you olzz majlis bina surau... eyh. silap,,, majlis pertunangan anak kepada pak long  belah ayah aku (korang paham tak? simple jer nie).. my cousin.. nama dia nini.. diadakan pada 22 jan 2011 (ye kot.. lupe laa) actually.. da lama tak jumpa minah nie.. quite long time gak la.. ada la beberapa tahun... kenapa tak jumpa? long story... hehe... so.. nie antara gambar2 ketika majlis berlangsung....


tempat kejadian : rumah pak long (kat johor)
masa : petang hari
watak utama : aku.. eyh.. salah.. nini dan tunang beliau


pelamin dan dulang2 hantaran


sepupu aku dan tunang beliau


sarung2 cincin


hantaran belah laki dan perempuan


mak sedara aku pon nak posing jugak..

ayah dan ibu kepada sepupu aku itu.. 


hari bahagia mereka..

adik2 dan sedara mara

amacam? cun tak cousin aku? hehehe... owh ye.. lupa nak mention.. dia nie umur 21 tahun ye.. sama ngan i taw! hahaha... tapi nak wat cam ne kan.. dia da bertemu jodoh dulu.. aku? rilek lu.. awal lagi kot.. hahaha.. bulan 11 nie diorang kawen taw... semoga korang berbahagia ye! 

p/s - aku takde dalam gambar bukan sebab aku jeles or makan hati k! nantikan chapter seterusnya!

No comments: