Monday, April 4, 2011

kembali BERBLOG!

Assalamualaikum...


ok.. agak da lama aku tak update blog nie... bosan ke? tak de mood ke?? bukan la cam tu.. cuma sejak akhir2 nie.. agak kebizian sedikit sebab banyak assigment dan presentation yang perlu di buat dan dihantar dan juga test2 serta kuiz2 yang menyebabkan aku busy.. (betol ke tak ayat aku nie??) selain itu juga, this past 2 weeks aku takde kat rumah coz ade trip pegi langkawi (minggu lepas) ngan bukit tinggi, pahang (baru balek semalam).. so, weekend aku dipenuhi ngan aksi berjalan2 ke merata2 tempat.. sume benda2 nie la yang wat aku jarang bukak blog.. bace2 blog orang.. ye la.. da nak abes sem kan.. lg 16 ari da stat final exam.. tapi nak study pon malas! haishh.. pe nak jadi la ngan kau wahai cik ain hamiza oii... takpe2.. study last minute lagi mencabar kan! hahaha


after this.. i'll try my best to put an effort to update my blog.. plus.. ada banyak gak benda yang aku nak share ngan korang.. so.. sila tunggu yer!! hehehe..


p/s - mesti korang rindu aku kan! hahahaha

No comments: