Monday, April 18, 2011

study week yang #@?&!$~~~

Ok... sabtu lepas actually da stat study week.. sem nie punye study week ade 4 ari jer.. alhamdulillah.. akhirnya sem 4 akan berakhir tak lama lagi dan sem 5 akan bermula bulan 6 nanti.. cam cepat pulak masa berlalu kan.. taw2 tinggal 2 sem jer lagi aku kat bumi penang nie.. kalau ikutkan tinggal sem depan jer laa sebab sem 6 aku kene pegi praktikal tapi aku tak dapat nak decide lagi nak praktikal kat mana.. takpe.. yang tu boleh tunggu...


cam biasa la kan time study week nie aku abeskan dengan online.. tengok movie.. main game baking life kat facebook (dem.. tak taw la nape aku addicted main game tu!) dan yang paling feveret sekali... TIDO! hahaha.. seriusly dalam masa 2 hari nie.. aku asyik tido jer! tido bukan main lama pulak tu! haishh.. bila laa tabiat ini nak hilang.. bila laa kesedaran akan muncul dalam diri ini?? bila laa nak stat study nie!! huh! 






p/s-harap2 esok pagi dapat la cahaya keimanan nak bukak buku!

No comments: