Thursday, April 21, 2011

Bila da abes 1 paper....

hai kawan2! har har har


ok2.. semalam habes sudaa satu paper.. baru satu paper! ada 4 lagi pas nie.. haishh... tapi takpe.. next paper hari ahad.. so.. semalam dan hari ini.. lepak lu.. main game lu.. online lu.. isap rokok jalan2 lu.... hehehe.. 


habes jer paper semalam terus ajak miera azzudin jalan2 carik pakwe kat Sunway Carnival.. penang yer.. bukan Selangor.. hehehe.. mungkin sebab tension ngan paper.. aku makan agak banyak semalam.. mula2. beli dua roti kat Bread History.. pas tu beli COOLBLOG! yeahh! minum benda tu wat aku rase bertambah comel sebab ia berwarna pink! hahaha... pas beli2 kitorang pon lepak makan2 minum2 kat foodcourt.. sambil menunggu wayang yang stat kol 7.30.. pas tu.. sebelum masuk wayang.. beli makanan lagi! fish n cheap ngan popcorn! haishh.. ain.. ain... makan tak hengat! then.. baru laa masuk panggung... tengok cerita..... SENJAKALA... (sebab ada Zahiril Adzim laa aku tengok citer nie taw!! hehehe)




citer tu.. hurmm.. seram laa.. sebab aku asyik tutup muka ngan kotak popcorn tu jer.. hahaha.. (saya panakut laa!).. ada pocong.. hantu terbang2.. mayat kat tengah jalan.. banyak terkejut2 laa.. overall.. not bad laa cter nie.. zahiril adzim pon nampak macho giler bile tak pakai baju! aww... (gatal!).. hahaha.. kalau nak tengok sila laa ke panggung2 berdekatan yer! hehehe




p/s-bile nak stat study nie?? haishh~~~~

5 comments:

LolliPop duDe said...

fish and chip la. haha

ain hamiza said...

alaaaa.. typing error laaaa!! hahahaha

apik pehe said...

hahaha..smpai tutup muka tu..haishhh..

aLieF si Muncung ManiS said...

wahhhh..bestnye jalan2..tgok citer senjakala lagi tu..cool blog,,popcorn..wahh...alief nak makan itu semua..lapar ni..

ain hamiza said...

hahaha.. jom2! nnt kite g date ye!! alief belanje taw! hahaha