Saturday, April 23, 2011

MAAFKAN saya... (ini entry sedih)

Kehadapan C dan H yang saya sayangi..
maafkan saya..
dulu awak berdua mungkin tak dapat nak menerima kenyataan..
yang korang telah dimadukan..
secara tidak sengaja..
maafkan saya..
saya terlalu sayang pada awak berdua..
cinta saya sangat tidak pernah berbelah bagi..
saya cuba menjadi adil..
saya cuba memberi kasih sayang yang sama rata..
tapi malangnya..
saya beralih arah..
saya tak dapat beri perhatian pada awak berdua..
jadi saya harus memilih..
saya memilih H.. dan meninggalkan C..


C.. awak tak menarik.. dan mula rosak..
saya terpaksa pergi tinggalkan awak seketika..


H.. awak menarik.. walaupon awak kecik jer..
awak sentiasa bersama saya.. 
temani saya tidur.. awak sentiasa buat saya leka..
gembiranya!
tapi kenapa tiba2.............


kenapa awak rosak jugak??? 
kenapa tibe2 awak GELAP dan TIDAK BERFUNGSI??
kenapa??
kenapa????
apa?? awak kesian kat C??
awak nak ikut dia????
owh tidakk!!!!
(lalu memutarkan lagu ukays-disana menanti di sini menunggu)


saya terpaksa biarkan awak berdua pergi..
dengan harapan awak berdua akan pulang kembali..
secepat yang mungkin...


dan hari ini.. 
awak berdua kembali!!!
gembiranya!!!!
tau tak 2 hari tu lama!!!
2 hari saya tak makan.. tak minum.. terlalu rindu kat korang!!
tau tak saya hilang punca!! hilang arah bila korang takde!!
saya terpaksa tumpang kaseh sayang orang lain tau!!


kepada C dan H..
saya janji..
pas ni saya akan jaga korang baik2..
saya tak kan layan korang cam dulu lagi! 
JANJI!!!


yang besar.. C (compaq).. yang kecik.. H (HP).. hehehe



p/s- sayangi lah laptop anda.... hahahaha

9 comments:

akuiwana said...

=.=''

ada mokhtar said...

i tertipu tadi... hehehe...

ain hamiza said...

nora : har har har...

ada mokhtar : hehehe.. jgn tertipu ngn kesah ini yerr!! huhu

http://idaman-info.blogspot.com said...

like it -_^ v

apik pehe said...

hahaha..dah agak dah biler terbaca perkataan "rosak"..hahaha..tu laa..jage leklok tau

ain hamiza said...

en idaman : haha.. thanx!

apik : hahaha.. yela2.. da berazam da pas nie nk jaga laptop lek lok.. hehehe

ain hamiza said...

en idaman : haha.. thanx!

apik : hahaha.. yela2.. da berazam da pas nie nk jaga laptop lek lok.. hehehe

Khuzrin Kamarudin said...

Gggrrr..... (-_-")

ain hamiza said...

hahaa.. bengang yer?? huhuhu