Monday, November 21, 2011

BFF reunite! yeahhh!

Assalamualaikum...


Jumaat lepas aku telah pulang ke penang untuk menduduki exam MUET yang berlangsung pada ari sabtu pagi.. cm ne muet? ok laaa.. boleh laa... tawakal jer sebab aku tak study ape pon.. hahaha.. tapi apepon muet tu aku takde laa teruja sangat kan.. yang buat aku rasa sangat2 laaa teruja sebab sabtu petang tu nak gerak pegi perlis jumpa BFF! hahaha.. rindu giler kat diorang kot! haishhh.. so petang tu aku gerak laa ngan cik miera dan cik fauzan ke kangar...


aku tak penah jalan2 kat perlis so agak teruja laa bila pegi sane.. first thing aku buat bila sampai belah utara tu ialah cuba2 mencari siaran radio thailand.. dapat kot! tibe2 excited tahap gaban! hahaha... sampai je bandar kangar tu kitorang g pusing2 satu bandar sebab tunggu mereka2 tu habes keje... then.. berjumpa laa kami dengan cik nora, cik alia n cik jannah (bukan BFF) kat secret recipes.. bersalam2an dan berpeluk sakan laa kami kat situ.. hehehe..


malam tu kitorang tido umah nora.. thanx to wan n tok dia sebab bagi kami tumpang tido kat sana.. first place kitorang g malam tu ialah kuala perlis tok makan malam.. makan besar laa kitorang malam tu kan! huhu


cam biasa.. ikan siakap 3 rasa.. dan lain2.. sedap wooh!

pagi esoknya.. mula brekfes ngan nasi ganja.. sedapp sangatt!!


muka2 bahagia di pagi hari! ahakz!

kemudian.. sesi photoshoot kat tasek timah tasoh.. cantek giler tempat tu! kalau nak taw vidoe klip kisah hati yang Alyah nyanyi ngan abg remy ishak tu shoot kat sana laa..

cantek kan?? 


setelah puas berposing sakan kat sana.. masa untuk shopingg!!!! hahaha.. then kitorang pon bergerak laa ke padan besar..

dok pilih2 baju.. hehe

hasilnya?? hahaha

haa.. nie paling memorable.. jumlah koleksi beg yang telah di beli oleh kitorang.. cantek kan??

walaupon kejap je kitorang kat sana.. tapi rasa sangat best and memorable coz dapat jalan2 ngan kawan2 yang kita sayang.. bila dapat jalan cam nie lagi ek?? entah laa... papepon.. thanx kepada tour guide kitorang cik nora, dibantu oleh cik alia dan jugak photographer kami ari tu cik jannah... thanx sangat2! nanti kita jalan2 lagi k! :)

p/s- masa shoping tu.. duit mengalir cam air jer.. hahaha



No comments: