Monday, August 1, 2011

Da PUASA daa oii!!

assalamualaikum...


hai u ollzz.. ok.. esok semua umat Islam da mula berpuasa.. so.. entry kali ini just nak wish you guys selamat menyambut bulan Ramadan yang penuh mulia ini.. semoga bulan ini dapat dipenuhi dengan pelbagai amalan2 yang baik.. rajin2 laa pegi solat terawih k! ok pe.. pas solat kompem ade kueh2.. or lebih dikenali sebagai "moreh" (ye ke?? aku x taw eja lah).. hahaha.. cam tahun lepas.. aku berpuase kat penang jer laa.. but maybe minggu depan aku balek kot sebab adek aku da sebuk suruh balik tok shoping raya.. owhh!! da SALE ok! abes laa kad kredit bapak aku... hikhikhik.. ok laa.. selamat berpuasa semua!

 

p/s-teringat zaman2 puasa kat rumah dulu... :)

2 comments:

Unknown said...

selamat berpuasa syg

Bukan si buaya said...

hahaa.. selamat berpuase apik! amboii! syg2 plak! haha