Wednesday, June 15, 2011

puduraya yang BARU!



hai makcik2 dan pakcik2 sekalian...

Minggu lepas kan.. aku menggedik laa nak balek kajang sebab sabtu ahad tu kene pegi kenduri kawen membe2.. ye laa.. diorang da ajak.. tak kan tak nak pegi kan.. makan free wooh! sape tak nak??? hehehe.. btw.. congratz laa to my membe2 yang da selamat berumahtangga.. walaupon umo SEBAYA ngan aku.. tapi tak pe laa.. aku kasi can kat korang dulu.. hahaha.. semoga jadi isteri yang solehah ok!

ok2.. balek pada tajuk kat atas.. masa balek tu.. ari khamis.. aku turun la hentian pudu.. malangnya time tu da tutup sebab diorang tutup kol 12.. aku sampai lak kol 2 pagi.. so.. dapat tengok bangunan je laa.. hentian pudu nie kan tutup dulu sebab nak renovate.. mula beroperasi balek 16 April 2011.. maka ngan itu.. yang kat bukit jalil tu da takde daa.. then.. isnin lepas nak balek penang.. sanggup pegi hentian pudu dari kajang taw! nak tengok punye pasal! da la pagi! ramai giler orang nak pi keje! tapi takpe.. aku redahi jua! lepas naik komuter.. then tukar LRT.. sampai laa aku kat hentian pudu nie...

nie la bangunan baru hentian pudu..


ruangan menunggu bas.. cantek kan? macam airport kan? hikhikhik

kat tempat menunggu tu ade banyak kerusi2 dan kedai2 jual makanan.. aircond taw! so korang takkan rasa panas hati sangat sambil tunggu bas.. and ade gak disediakan TV plasma yang menunjukkan bila bas korang akan berlepas.. bas da sampai ke belom.. platform bape.. bas jenama ape (eyh.. apakah??).. kat tingkat atas pon ruangan menunggu gak kalo tak silap.. tingkat 3 baru laa kaunter tiket. overall this brand new hentian pudu sangat convenient laa.. tangga pon da upgrade jadi escalator.. sangat teratur and tak bersesak sangat macam dulu.. tandas pon ok.. so.. hopefully pengguna2 setia bas leh la berkunjung ke hentian pudu untuk pulang ke kampung halaman! yeahh! sekian saja laporan tok ari ini.. renung2kan dan selamat beramal! hikhikhik

p/s- bila laa nak naik bus lagi kan??? hurmmm



No comments: