Tuesday, June 21, 2011

hepy befday dan selamat hari bapa...

kehadapan ayahanda yang jauh
ain nak ucapkan selamat hari lahir yang ke-49
dan jugak selamat hari bapa
ya.. tahun nie..
first time ain wish befday ayah
setelah 21 tahun ain menjadi anak ayah
bukan ain tak ingat
tapi ego ain yang tinggi tu menghalang ain tok wish kat ayah
ain rasa lega sangat.. kita da ok
dulu.. kita asyik gaduh je kan?
tak sebulu.. dua2 degil.. keras kepala
ain tak pernah nak dengar cakap ayah
sekarang.. dua2 da penat
we're trying hard to build father-daughter relationship
and it's working right now
walaupon ade halangan yang besar antara kita
yaa.. 'orang itu'
tapi ain cuba tempuh jugak
ain taw ain kene terima jugak dia satu hari nanti
tapi biarlah masa yang menentukannya
terima kaseh sebab sudi bagi kereta tu
and bawak pegi makan besar bila ain dapat dekan
bagi pinjam kereta ayah walaupon da ade kereta sendiri
carik kan kereta baru walaupon da ade kereta nie
bagi duit bile duit ain da kering
ain taw.. 'orang tu' tak suka ayah buat semua nie
tapi ayah buat jugak sebab da jadi tanggungjawab ayah
terima kaseh sangat2...

ayah..
i wish.. kita dapat raya sama2 tahun nie..
da 6 tahun.. kita tak raya sama2.. 
kita tak penah amek gambar sama2
ain takde satu pon gambar ngan ayah.. sedih kan?
hopefully.. the time will come..

lastly.. hepy befday and hepy father's day to u.. semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki.. ain sentiasa doakan kebahagiaan ayah... dan mak kat sana.. :)



5 comments:

akuiwana said...

:')

ain hamiza said...

:)

Heidi Shafiq said...

takpe.. pasni amik gmbr dgn ayah byk2 ye.. :)

apik pehe said...

sedeyh..
bukan ke dak ppuan rapat ngan ayah

apik pehe said...

ain...