Friday, January 6, 2012

OFFICIALLY 2-2


last 4 january 2012 maka dengan rasminya aku berumur 22 TAHUN... sebenarnya masa bulan 12 tu lepas cuti krismas yang hari isnin tu aku still tak perasan yang befday aku minggu depan.. adik aku laa yang telah sedarkan aku bila dia cakap yang dia mula sekolah minggu depan 4 januari.. masuk hari nie da 2 hari aku berusia 22 TAHUN.. hahaha.. gedikzz sangat.. apa?? tua?? bukan TUA ok.. maseh muda remaja lagi taw! hikhikhik... kalau tahun lepas aku celebrate dengan classmates terchentaa sangat2 dekat mcd perda bersama 20 set bigmac dan sebijik kek sponsor.. then 2 tahun lepas dekat dalam kelas kat perda bersama classmates jugak dengan hanya sebijik cake chocolate indulgence.. tahun nie celebrate dekat restoran VOGUE cikit makan LAMB CHOP and slice of cheesecake bersama orang tersayang... hehehe.. thanx awak bawak kita jalan2 and pegi makan kat restoran mahal! ( abes duit awak kitew kikis kan! hikhikhik).. 


after that celebrate dengan adek2 aku pulak dekat restoran arab kat cyberjaya (saba restoran) makan nasi arab laa ok.. bole tahan sedap gak laa.. best sangat menu2 makanan kat situ.. rasa nak makan sume! hikhikhik... (yang nie ayah belanja.. tapi dia hulur duit jerr.. hehehe)





aku dan adek2 (lagi sorang yang tangkap gambar)

esoknya, 5 januari kawan praktikal aku belanja breakfast kat mcd lcct.. big breakfast ok! huhuhu


thanx seri nabihah coz belanja makan and hadiah! hehehe.. 

dua jejaka dalam gambar di atas ialah faizal (budak kelas aku) and chris fong wei kiat, praktikal student dari taylor's university, sunway.. owhh.. seri nabihah tu dari uitm melaka.. budak tourism jugak.. sekarang kat lcct tinggal kitorang je laa budak praktikal yang sedang praktikal kat sana.. hari2 makan dan main2 sama2.. huhu

the best part befday aku kali nie ialah dapat hadiah yang aku teringin sangat sangat sangat iaitu~~~~~


BLACKBERRY TORCH idaman kalbu! 

thanx sangat2 to encik MR kerana telah memberi hadiah paling super BEST for my birthday! saya semakin sayang awak laa! hahaha.. saya akan jaga baby baru saya nie dengan sebaik mungkin okay! janji! hikhikhik


p/s- rindu kat BFF! nak celebrate befday ngan korang! :'(






1 comment:

hamzah ian said...

pergh.. dpt hadiah mahal