Wednesday, July 13, 2011

Program Anak Angkat (1-3 Julai)


hai2..

ok2.. laporan minggu ini dimulakan dengan program anak angkat yang telah berlangsung beberapa minggu lepas ye.. (hikhikhik... lambat gler update!) ok2.. program nie telah diketuai oleh classmate aku, firdaus mat radzi under kelab PYOTA (Penang Youth Tourism Association). kampung terpilih?? hahaha.. kampung dia sendiri laa! kampung parit haji kassim, bagan serai, perak. dia nie anak ketua kampung sebenarnya.. tapi dok sibuk nak carik kampung lain! haishhh~~ tak paham betol! huhu..

Program anak angkat nie first time laa aku join.. before nie tak penah join program cam nie.. so agak berdebar2 laa nak dapat family angkat kan.. for the first day, kami disambut ngan meriah oleh penduduk kampung.. kitorang malu giler nak kua dari bas bila da sampai rumah tok ketua! hahaha.. alhamdulillah.. aku dapat family angkat yang sangat sporting.. share ngan si fauzan.. encik Shaari dan Puan Salasiah.. dapat laa aku adek pompuan sorang.. nama dia shadila.. cun weyh! huhuhu... ok2.. tanpa membuang masa.. biarlah gambar menceritakan segalanya ok! hikhikhik.. :)

family angkat say



see?? super awesome kan?? huhuhu.. aku memang teruja laa nak dok kampung yang penuh sawah padi nie.. overall program nie berjalan ngan lancar.. and till today aku still contact ngan family angkat aku.. mama siap nak buatkan baju raya taw! hahaha.. papepon aku nak ucapkan time kaseh banyak2 kat mama and abah coz sudi amek kitorang jadi anak angkat mereka.. hope this new relationship will last forever... love u allz~~~


p/s- da ade kampung baru tok beraya! yeahh! :)

No comments: